Intro-järjestelmän käyttö (kysely)


Intro-järjestelmää pyritään kehittelemään
entisestään. Tarvitsemme siinä myös Sinun apuasi. Vastaathan
kyselyymme. Kerro mielipiteesi ja parannusehdotuksesi. 

1. Oletko nainen

mies
2. Mikä olet koulutukseltasi?

(valitse 1 vaihtoehto) 
peruskoulu

lukio

ammatillinen
koulutus

ammattikorkeakoulu

yliopisto

muu, mikä 
3. Ikäsi 
4. Kuinka usein käytät Intro-järjestelmää?

(valitse 1 vaihtoehto) 
päivittäin

kerran
viikossa tai useammin

2
– 3 kertaa kuukaudessa

kerran
kuukaudessa

harvemmin
5. Missä käytät Intro-järjestelmää?

(valitse 1 tai useampi vaihtoehto) 
omassa
kirjastossa

kotona

koulussa

työpaikalla

muualla, missä? 
6. Mitä Intro-järjestelmän toimintoja
yleensä käytät?

(valitse 1 tai useampi vaihtoehto) 
haku

selaus

lainat

varaukset

omat tiedot
7. Ovatko Selaus ja Haku -toiminnot molemmat
tarpeellisia? 
kyllä

ei
8. Onko Intro-järjestelmässä
käytettävä sanasto ymmärrettävää? 
kyllä

ei
9. Oletko kohdannut Intro-järjestelmää
käyttäessäsi joitakin sanoja, joita et ymmärrä? 
kyllä,
mitä? 

ei
10. Löydätkö aineiston helposti? kyllä

en
11. Mikä on yleisin ongelma, miksi aineistoa
ei löydy? 
12. Luetko Intro-järjestelmän ohjeita
käytön aikana? 
kyllä

en 
19. Mitä muuta haluat kertoa Intro-järjestelmässä
kohtaamistasi ongelmista? 
20. Mitä muuta haluat kertoa Intro-järjestelmässä
kohtaamistasi positiivisista asioista? 

 

13. Ohjeet ovat ymmärrettävät
14. Ohjeet ovat helposti saatavilla
15. Intro-järjestelmän ulkoasu on mielyttävä
16. Intro-järjestelmän ulkoasu on selkeä
17. Intro-järjestelmää on helppo käyttää
18. Intro-järjestelmässä on helppo liikkua
Täysin samaa mieltäOsittain samaa mieltäOsittain eri mieltäTäysin eri mieltä

INTRO-JÄRJESTELMÄNKÄYTTÖ