-Kuten varmaan jokainen huomaa, sivujen ulkoasu
on muuttunut totaalisesti. Päivityksen alla ovat vielä historia
ja bändi-osio, ne tulevat lähiaikoina uudistumaan huomattavasti.
2000
9.5 klo 14.15
-Talouspoliittisista syistä Ahdinkon kotisivut
muuttivat takaisin osoitteeseen http://www.listen.to/ahdinko
-Galleriassa uudet kuvat ja muitakin päivityksiä
on nähtävillä.
-Keikka Jämsän yläasteella 25.5.
Luvassa puoli tuntia hyvää rokkia. Myös uusia biisejä
voi bongata keikkasetistämme.
16.4 klo 16.40
-Ahdinkon kotisivut muuttavat osoitteeseen http://www.ahdinko.com
-Otin kooste.mp3:sen pois, koska se ei ollut hyvä
ja laitoin kaikkien fanien iloksi Kylmä -ep:n nimibiisin kokonaan
Tavaraa
-osastolle
14.4 klo 9.43
-Kylmä -ep:n sanat ja kannet lisätty
diskografia-osastolle.
6.4 klo 18.30
-Demo, tai oikeastaan Kylmä-ep on nyt sitten
valmis. Maistiaisia kyseiseltä levyltä löytyy Tavaraa
-osastolta.
Demon voi tilata lähettämällä
20 mk, oman osoitteen sekä 2 kpl postimerkkejä osoitteeseen:
Ahdinko
Mäntytie 5
42300 Jämsänkoski
-Ahdinko valittiin kuukauden bändiksi Jammymanin
demosivuilla. Sivut löytyy osoitteesta www.saunalahti.fi/~jammy
28.2 klo 0.22
-Ahdingon synttäripippalot sujuivat alkoholin
vaikutuksen alaisena. Hyvin sekavan alkuillan jälkeen poistuimme Jämsän
paviljongille, jossa loppuilta sujuikin erittäin sekavissa
merkeissä. Yhtyeen basisti poistui pippaloista jo alkuillasta luultavasti
erittäin runsaan alkoholin vaikutuksen alaisena. Yhtye soitti myös
”keikan” ystäville ja kylänmiehille. Tämä tapahtui
myös alkoholin vaikutuksen alaisena, varsinkin laulusolistin osalta,
joka ei muista tapahtumasta mitään.
-Studioon ollaan menossa noin kuukauden päästä.
Tarkoituksena äänittää demo, joka sisältää
ainakin biisit: Ei, Kylmä,
Unta,
Niin
Yksin ja yhden, jota ei vielä paljasteta tässä vaiheessa.
12.2 klo 20.30
-Keskustelupalsta avattu!
10.2 klo 10.00
-Kävijälaskuri käyntiin
24.1 klo 19.00
-Uusi sivu ”Tavaraa”
avattu. Sieltä löytyy syvällinen videohaastattelu kaikista
muista paitsi Nikusta, jonka haastattelu kärsi
teknisistä ongelmista.
-Tavaraa -sivulta löytyy myös uusi Mp3:nen
– Juomalaulu.
-Galleria -sivullekin on nyt tullut lisää
kuvia
14.1 klo 11.30
– Olemme luultavimmin tulevalla Jämsänkosken
kaupungin kokoelmalevyllä. Sinne laitetaan varmaankin biisit Liian
Paljon ja Unta.
– Ahdingon 1-vuotissynttäripippalot järjestetään
11.2.2000…Eppu Normaalia siteeraten:”Ryyppäämään,ryyppäämään!”
12.1 klo 11.52
– Tulossa lisää Mp3:sia! Varmaankin vielä
tämän viikon aikana.Ainakin paljon suosiota kerännyt Liian
Paljon sekä Juomalaulu.
10.1 klo 9.00
– Millenniumit on sitte juhlittu joo…Meillä
on tällä hetkellä suunnitteilla musiikkivideo jonka näillä
näkymin ohjaa suuri ohjaajaguru Mikko Laine.Video
tehdään varmaankin biisistä Liian
Paljon.
1999
16.12 klo 11.55
– Hieno uusi etusivu!
9.12 klo 14.28
– Kuten ehkä huomaatte, sivujen ulkoasu on
hieman muuttunut ja tänne on tullut hieman lisäyksiä, kuten
demon sanat ovat nyt kokonaan siellä diskografia -sivulla.
7.3 klo 10.25