Mp3:
Outo -ep:
| Kooste | Kaikkien biisien kertosäkeistä pätkä, ei kerro ihan koko totuutta, mutta idean saa selville. |
| Kerro Mulle | Popahtava biisi jossa ovela säkeistö ja rokkaava kertsi. |
| Huomenna | Tällainen perushyvä biisi, parhaiten onnistuneet soundit. |
| Ruma Ankanpoika | Kaunis ja herkkä säkeistö ja raskas kertosäe. |
| Turhaa | Hyvä menobiisi, rokkaa. |
| Outo Ikävä | Vaikeasti luokiteltava yli 7 minuuttinen rokkibiisi, tästä löytyy vähän kaikkea |
| Liian Paljon | Todellinen punkpop-pala asenteella väännettynä, ei ihan uusinta matskua |
| Mä Sekoon Taas ’2000 | Uusi versio Kaikki muuttuu -demoltakin löytyvästä biisistä, ei tosikoille. |
Muistakaa, että soundeista
ei kannata paljoa valittaa, kun äänityskin tapahtui Jussin autotallissa,
tiedetään kyllä, että ne eivät ole täydelliset
eikä kaikki soittimet ihan balanssissa ole, se riippuu vähän
millä vehkeillä kuuntelee ja suhinoita, hurinoita sun muita pörinöitä
löytyy varmasti, mutta minkäs teet. Kuunnelkaa ihmiset musiikkia
itseään, älkääkä soundeja.
Palautetta keskustelupalstalle
kiitos!
-Nixa