| Intro-järjestelmää pyritään kehittelemään entisestään. Tarvitsemme siinä myös Sinun apuasi. Vastaathan kyselyymme. Kerro mielipiteesi ja parannusehdotuksesi. |
| 1. Oletko | nainen mies |
| 2. Mikä olet koulutukseltasi? (valitse 1 vaihtoehto) | peruskoulu lukio ammatillinen koulutus ammattikorkeakoulu yliopisto muu, mikä |
| 3. Ikäsi | |
| 4. Kuinka usein käytät Intro-järjestelmää? (valitse 1 vaihtoehto) | päivittäin kerran viikossa tai useammin 2 – 3 kertaa kuukaudessa kerran kuukaudessa harvemmin |
| 5. Missä käytät Intro-järjestelmää? (valitse 1 tai useampi vaihtoehto) | omassa kirjastossa kotona koulussa työpaikalla muualla, missä? |
| 6. Mitä Intro-järjestelmän toimintoja yleensä käytät? (valitse 1 tai useampi vaihtoehto) | haku selaus lainat varaukset omat tiedot |
| 7. Ovatko Selaus ja Haku -toiminnot molemmat tarpeellisia? | kyllä ei |
| 8. Onko Intro-järjestelmässä käytettävä sanasto ymmärrettävää? | kyllä ei |
| 9. Oletko kohdannut Intro-järjestelmää käyttäessäsi joitakin sanoja, joita et ymmärrä? | kyllä, mitä? ei |
| 10. Löydätkö aineiston helposti? | kyllä en |
| 11. Mikä on yleisin ongelma, miksi aineistoa ei löydy? | |
| 12. Luetko Intro-järjestelmän ohjeita käytön aikana? | kyllä en |
| 19. Mitä muuta haluat kertoa Intro-järjestelmässä kohtaamistasi ongelmista? | |
| 20. Mitä muuta haluat kertoa Intro-järjestelmässä kohtaamistasi positiivisista asioista? |
|
13. Ohjeet ovat ymmärrettävät |
| 14. Ohjeet ovat helposti saatavilla |
| 15. Intro-järjestelmän ulkoasu on mielyttävä |
| 16. Intro-järjestelmän ulkoasu on selkeä |
| 17. Intro-järjestelmää on helppo käyttää |
| 18. Intro-järjestelmässä on helppo liikkua |
| Täysin samaa mieltä | Osittain samaa mieltä | Osittain eri mieltä | Täysin eri mieltä |
INTRO-JÄRJESTELMÄNKÄYTTÖ