Lempiyhtyeeni nro 1. on Apulanta. Heillä on kaikki.
Asenne, parhaat biisit ja epäkaupallisuus. Guns’n’Roses on vaikuttanut
viime aikoina paljon. Heiltäkin löytyy asennetta ja erittäin
hyviä biisejä. Ja tietysti (minun mielestäni) yksi parhaista
kitaristeista, mitä tiedän (Slash) sekä helvetin hyvä
laulaja (Axl Rose). Vittumaista sinänsä, että olen löytänyt
tämän mainion yhtyeen vasta nyt, enkä silloin kun bändi
vielä oli kasassa. Muita hyviä yhtyeitä on mm. Tehosekoitin,
Red Hot Chili Peppers, Klamydia, Pelle Miljoona, KoRn, Prodigy, Dio, Kolmas
Nainen, Eppu Normaali vain muutamia mainitakseni.
Vihaan poppia, popmusiikki pitäisi tappaa. Vituttaa
suunnattomasti nämä lahjattomat mallitytöt ja -pojat jotka
hyppii kaikenmaailman poppisbändeissä, eivätkä osaa
kuin korkeintaan tanssia. Vituttaa, kun ne vie leipää oikeiden
bändien suusta, sellaisten, jotka todellakin ovat tehneet paljon töitä
uransa eteen.
Halveksin sellaisia yhtyeitä, jotka eivät tee
omia biisejään. Se kertoo aika paljon lahjattomuudesta. Joku
TikTak esimerkiksi kyllä osaa varmaankin soittaa jotenkin ja laulaa
ja niin edespäin, mutta siis kuinka vaikeaa on tehdä omia biisejä?
Voisin heti kyhäillä tuollasia yksinkertaisia poprallatuksia
kakaramaisilla teksteillä. Mitä vaikeaa?? Siis yhtye, joka ei
tee omia biisejään, ei ole oikea bändi, lukuunottamatta
muutamia coverbändejä (Eläkeläiset), jotka tekee biiseistä
erikoisia covereita.
Ugh, olen puhunut, jos on jotain valitettavaa, niin haista
vittu.