Untitled

Mp3:

Outo -ep:


KoosteKaikkien biisien kertosäkeistä pätkä,
ei kerro ihan koko totuutta, mutta idean saa selville.
Kerro
Mulle
Popahtava biisi jossa ovela säkeistö
ja rokkaava kertsi.
HuomennaTällainen perushyvä biisi, parhaiten
onnistuneet soundit.
Ruma
Ankanpoika
Kaunis ja herkkä säkeistö ja raskas
kertosäe.
TurhaaHyvä menobiisi, rokkaa.
Outo IkäväVaikeasti luokiteltava yli 7 minuuttinen rokkibiisi,
tästä löytyy vähän kaikkea
Liian PaljonTodellinen punkpop-pala asenteella väännettynä,
ei ihan uusinta matskua
Mä Sekoon Taas ’2000Uusi versio Kaikki muuttuu -demoltakin löytyvästä
biisistä, ei tosikoille.




Muistakaa, että soundeista
ei kannata paljoa valittaa, kun äänityskin tapahtui Jussin autotallissa,
tiedetään kyllä, että ne eivät ole täydelliset
eikä kaikki soittimet ihan balanssissa ole, se riippuu vähän
millä vehkeillä kuuntelee ja suhinoita, hurinoita sun muita pörinöitä
löytyy varmasti, mutta minkäs teet. Kuunnelkaa ihmiset musiikkia
itseään, älkääkä soundeja.


Palautetta keskustelupalstalle
kiitos!

-Nixa