Mp3:
Outo -ep:
| Kooste | Kaikkien biisien kertosäkeistä pätkä, ei kerro ihan koko totuutta, mutta idean saa selville. |
| Kerro Mulle | Popahtava biisi jossa ovela säkeistö ja rokkaava kertsi. |
| Huomenna | Tällainen perushyvä biisi, parhaiten onnistuneet soundit. |
| Ruma Ankanpoika | Kaunis ja herkkä säkeistö ja raskas kertosäe. |
| Turhaa | Hyvä menobiisi, rokkaa. |
| Outo Ikävä | Vaikeasti luokiteltava yli 7 minuuttinen rokkibiisi, tästä löytyy vähän kaikkea |
| Liian Paljon | Todellinen punkpop-pala asenteella väännettynä, ei ihan uusinta matskua |
| Mä Sekoon Taas ’2000 | Uusi versio Kaikki muuttuu -demoltakin löytyvästä biisistä, ei tosikoille. |
Muistakaa, että soundeista ei kannata paljoa
valittaa, kun äänityskin tapahtui Jussin autotallissa, tiedetään
kyllä, että ne eivät ole täydelliset eikä kaikki
soittimet ihan balanssissa ole, se riippuu vähän millä vehkeillä
kuuntelee ja suhinoita, hurinoita sun muita pörinöitä löytyy
varmasti, mutta minkäs teet. Kuunnelkaa ihmiset musiikkia itseään,
älkääkä soundeja.
Palautetta keskustelupalstalle kiitos!
-Nixa