Untitled


 

 

Mp3:

Outo -ep:

KoosteKaikkien biisien kertosäkeistä pätkä, ei kerro
ihan koko totuutta, mutta idean saa selville.
Kerro
Mulle
Popahtava biisi jossa ovela säkeistö ja rokkaava kertsi.
HuomennaTällainen perushyvä biisi, parhaiten onnistuneet soundit.
Ruma
Ankanpoika
Kaunis ja herkkä säkeistö ja raskas kertosäe.
TurhaaHyvä menobiisi, rokkaa.
Outo IkäväVaikeasti luokiteltava yli 7 minuuttinen rokkibiisi, tästä
löytyy vähän kaikkea
Liian PaljonTodellinen punkpop-pala asenteella väännettynä, ei ihan
uusinta matskua
Mä Sekoon Taas ’2000Uusi versio Kaikki muuttuu -demoltakin löytyvästä biisistä,
ei tosikoille.



Muistakaa, että soundeista ei kannata paljoa
valittaa, kun äänityskin tapahtui Jussin autotallissa, tiedetään
kyllä, että ne eivät ole täydelliset eikä kaikki
soittimet ihan balanssissa ole, se riippuu vähän millä vehkeillä
kuuntelee ja suhinoita, hurinoita sun muita pörinöitä löytyy
varmasti, mutta minkäs teet. Kuunnelkaa ihmiset musiikkia itseään,
älkääkä soundeja.


Palautetta keskustelupalstalle kiitos!

-Nixa